
Keek op de Week: Week 21 - 2025
In één keer goed. Of in tweevoud.
Sommige dingen gebeuren per ongeluk, andere met een plan. Soms draag je per toeval exact dezelfde outfit, soms sta je opeens met een kar vol confetti bij de kassa. Het leven bij Jobz-on laat zich niet sturen, maar wel vangen in een Keek. Nummer 21 alweer!
Twinning is always winning
"Dit moet in de Keek!" riep Willem Toren ineens vanaf de andere kant van de ruimte. Waar hij het over had? Over Janet en Marjolein, die tijdens een bijpraatsessie bij Zebra in Heerenveen ineens in precies dezelfde outfit bleken te zitten. Geen stylingoverleg vooraf, geen dresscode, gewoon toeval. Maar wel modieus verantwoord. Twinning is always winning – en dus Keek-waardig.
Het T-Team maakt er weer een spektakel van
TikTok-team Tieme en Tiemen waren deze week weer los. Eerst bij Rameau in Sneek voor een nieuwe video, daarna op volle vaart naar de Action. Want video’s opnemen is één ding – maar als er geen confetti is, telt het niet. De ideeën zijn briljant, maar zoals dat gaat met creativiteit: soms is het na afloop een sooitsie. Gelukkig zijn ze behalve contentmakers ook uitstekende opruimers – al dan niet onder lichte dwang van collega’s.
Versterking voor de marketingafdeling: Elina
Dat Jannie Tromp van Firda garant staat voor topstagiaires, bleek maar weer toen Elina op de valreep langskwam voor een gesprek. Gelukkig had ze haar tas al bijna ingepakt, want na een vliegensvlugge kennismaking was het geregeld: welkom bij Jobz-on! Collega Anniek was de maandagochtend blij verrast met deze spontane versterking. Graag stellen we haar aan je voor:
“Ik ben Elina Hofstra, 17 jaar en ik kom uit Joure. Ik volg de opleiding Marketing & Communicatie Specialist. Ik zit momenteel in het eerste jaar van mijn studie. Ik kijk er erg naar uit om praktijkervaring op te doen, te ontdekken hoe het er in het echte werkveld aan toe gaat, nieuwe dingen te leren, mensen te ontmoeten en vooral uit te vinden wat écht bij mij past! In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig. Ik sport regelmatig en ben altijd in voor leuke dingen doen met vriendinnen.”
Werkenbij-websites in de maak
Wat LinkedIn is voor de mens, is de ‘werkenbij-site’ voor het bedrijf: een digitaal visitekaartje waarmee je potentiële collega’s verleidt. Samen met Multiminded mochten we er al flink wat bouwen – voor o.a. Vanquish, Kwant, Zebra en Yme Kuiper. Ondertussen zijn we achter de schermen alweer druk met de volgende lichting. Uiteraard staan wij ook paraat met onze recruitmentmarketing om al die knappe koppen aan boord te krijgen.
Voor nu: goed weekend en tot de volgende!


